Πώς να επισκευάσετε τα στρώματα ύπνου βήμα βήμα

Τα στρώματα ύπνου ακολουθούν τη φυσική πορεία όλων των πραγμάτων. Όσο πιο πολύ χρησιμοποιούνται, τόσο περισσότερο φθείρονται. Η πιο αισθητή και συχνή φθορά είναι το στρώμα να κάνει μια λακκούβα στη μέση. Ένα καλό στρώμα έχει σχεδιαστεί, για να διαρκεί περίπου 8 έως 15 χρόνια, όταν το φροντίζετε σωστά. Από ένα σημείο και μετά, όμως, τα υλικά του αρχίζουν να χαλούν και χαλαρώνει η ένταση που τα κρατούσε μαζί. Στο σημείο αυτό, καλό είναι να αντικαταστήσετε το στρώμα, καθώς το να κοιμάστε σε μια επιφάνεια που δεν υποστηρίζει την πλάτη και τον αυχένα θα σας προκαλέσει πόνους και θα έχει ως αποτέλεσμα κακή ποιότητα ύπνου και πιθανά ορθοπεδικά προβλήματα.

Σύμφωνα με τους ειδικούς στα στρώματα ύπνου της Deltastrom αν το στρώμα ακόμα δεν είναι τόσο παλιό και οι φθορές του δεν είναι εκτεταμένες, τότε μπορείτε να το επισκευάσετε, έτσι ώστε να του δώσετε λίγη ακόμα διάρκεια ζωής και να βελτιώσετε τον ύπνο σας. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό βήμα βήμα.

Βήμα 1ο: Γυρίστε το στρώμα ύπνου

Γυρίστε το στρώμα ύπνου

Η σωστή φροντίδα είναι γενικά καλύτερη από την επισκευή. Για να αποφευχθεί η χαλάρωση του στρώματος και η βύθιση, πρέπει να γυρνάτε και να περιστρέφετε τακτικά το στρώμα σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να προτιμούν μια συγκεκριμένη πλευρά όταν κοιμούνται. Με τον καιρό, το στρώμα θα αρχίσει να χαλάει σε αυτό το σημείο, ειδικά αν έχει αυξηθεί και το σωματικό σας βάρος. Η περιστροφή του στρώματός σας θα διασφαλίσει ότι το βάρος σας κατανέμεται ομοιόμορφα, καθώς κοιμάστε.

Βήμα 2ο: Τοποθετήστε ανώστρωμα

Τοποθετήστε ανώστρωμα

Ένας εύκολος και οικονομικός τρόπος να κοιμάστε σε ένα αναπαυτικό στρώμα χωρίς να αγοράσετε καινούριο είναι να τοποθετήσετε ανώστρωμα. Πρόκειται για ένα λεπτό στρώμα, το οποίο καλύπτει τα σημεία με βαθουλώματα και εξογκώματα, εφόσον βέβαια αυτά δεν είναι ιδιαίτερα έντονα. Ιδανικά, δοκιμάστε ένα ανώστρωμα με memory foam, ώστε να απολαύσετε αυτή την πολυτελή αίσθηση χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία.

Βήμα 3ο: Εφαρμόστε μια σανίδα κόντρα πλακέ

Εφαρμόστε μια σανίδα κόντρα πλακέ

Τοποθετήστε ένα λεπτό φύλλο κόντρα πλακέ ανάμεσα στο στρώμα και τον πάτο του κρεβατιού. Βεβαιωθείτε ότι το κόντρα πλακέ έχει το ίδιο ακριβώς μέγεθος με το κρεβάτι σας. Εάν είναι πολύ μικρό, θα προκαλέσει δυσάρεστη βύθιση και χαλάρωση στα πλάγια. Έτσι, θα κερδίσετε λίγη παραπάνω στήριξη για ένα στρώμα που βυθίζεται αρκετά.

Βήμα 4ο: Χρησιμοποιήστε μαξιλάρια

Χρησιμοποιήστε μαξιλάρια

Τα στρώματα αφρού μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα σε χαλάρωση και βύθισμα σε ορισμένα σημεία. Μια γρήγορη επιδιόρθωση θα ήταν να τοποθετήσετε ένα μαξιλάρι κατάλληλου μεγέθους στην πάσχουσα περιοχή του στρώματος. Το δύσκολο κομμάτι, βέβαια, είναι να βρείτε το μαξιλάρι που θα ταιριάξει στο σημείο που απαιτείται.

Βήμα 5ο: Αντικαταστήστε τις σανίδες

Αντικαταστήστε τις σανίδες

Ενδέχεται το πρόβλημα να βρίσκεται στις σανίδες κάτω από το κρεβάτι και όχι στο στρώμα. Ελέγξτε ότι αυτές βρίσκονται στη θέση τους, ότι δεν έχουν σπάσει ή ότι δεν έχουν λυγίσει. Η αντικατάστασή τους είναι σαφώς πιο οικονομική από το να αγοράσετε καινούριο στρώμα.

Πότε να πείτε αντίο στο στρώμα σας

Δυστυχώς, τα στρώματα ύπνου δεν μπορούν να διορθωθούν πάντα. Καλό είναι να αγοράσετε ένα καινούριο στρώμα, αν ισχύει κάτι από τα ακόλουθα:

  • Ξυπνάτε με πόνο στην πλάτη, τη μέση ή τον αυχένα.
  • Το στρώμα είναι παλαιότερο από 15 χρόνια.
  • Το σωματικό σας βάρος έχει αλλάξει.
5 tips για το σπίτι