παγκος εξυπηρετησης φαρμακειου

Έπιπλα φαρμακείου: Οι 5 πρακτικότερες συμβουλές για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Οι πωλήσεις εξαρτώνται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τη διακόσμηση και τη γενικότερη ατμόσφαιρα που κυριαρχεί μέσα σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης. Αυτό είναι κάτι που αντιλαμβάνονται ολοένα και περισσότεροι ιδιοκτήτες φαρμακείων, τα οποία πλέον απευθύνονται σε μια ευρεία γκάμα καταναλωτών. Στη δημιουργία αυτής της ατμόσφαιρας που ευνοεί τις πωλήσεις, όλα παίζουν ρόλο. Η  διαρρύθμιση και τα έπιπλα φαρμακείου, η σήμανση και ο φωτισμός επιτελούν τη δική τους ξεχωριστή λειτουργία, ώστε όποιος εισέρχεται στο μαγαζί να νιώθει άνετα και τελικά να αγοράζει περισσότερα.

Ψάχνετε συγκεκριμένες συμβουλές για το πώς πρέπει να είναι η διακόσμηση και η επίπλωση του φαρμακείου σας; Διαβάστε παρακάτω τα πιο πρακτικά tips, για να δείτε άμεση αύξηση στις πωλήσεις σας.

Ζεστός χώρος υποδοχής

Δεν είναι λίγες οι φορές που μπαίνουμε σε ένα φαρμακείο και αναγκαζόμαστε να περιμένουμε για λίγη ώρα. Ένας χώρος υποδοχής που δημιουργεί το αίσθημα της θαλπωρής και της χαλάρωσης είναι αυτό ακριβώς που ψάχνετε. Καλό είναι να έχετε κάποιο έπιπλο για ξεκούραση, όπως καναπέ, και χαλαρωτικά χρώματα που όμως θα τραβούν την προσοχή του πελάτη.

επιπλο φαρμακειου

Σωστή σήμανση

Αν το φαρμακείο είναι μεγάλο ή έχει πολλά προϊόντα, τότε πρέπει να δώσετε πολύ μεγάλη σημασία στη σωστή σήμανση. Σε κάθε σταντ, καλό είναι να έχετε εμφανή ταμπέλα με το είδος των προϊόντων. Αν στην ίδια ραφιέρα φιλοξενούνται πολλά προϊόντα, τότε η κατατοπιστική ταμπέλα θα πρέπει να βρίσκεται σε κάθε ράφι.

Φωτισμός

Συνήθως, ο φωτισμός ως κριτήριο αύξησης των πωλήσεων παραγνωρίζεται στις ανακαινίσεις καταστημάτων, κάτι που είναι καταστροφικό λάθος. Σε κάθε κατάστημα πρέπει ο φωτισμός να συνδυάζει δύο λειτουργίες. Από τη μία, να δίνει έμφαση εκεί που πρέπει, όπως για παράδειγμα σε συγκεκριμένα προϊόντα που προωθούνται, και από την άλλη, να δημιουργεί μια ζεστή ατμόσφαιρα. Ειδικά στα φαρμακεία, όπου συχνά φιλοξενούνται ηλικιωμένοι άνθρωποι, ο επαρκής φωτισμός είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητος.

παγκος ταμειου φαρμακειου

Η ψυχολογία των χρωμάτων

Υπάρχει ολόκληρος επιστημονικός κλάδος που ασχολείται με το πώς τα χρώματα επηρεάζουν την ψυχολογία του καταναλωτή και την τελική του απόφαση να αγοράσει ή να μην αγοράσει ένα προϊόν. Γενικά, τα θερμά χρώματα, όπως το πορτοκαλί, το κόκκινο και το κίτρινο, έχει βρεθεί ότι ανεβάζουν τη διάθεση του ατόμου και το κάνουν πιο ενεργητικό, ενώ τα ψυχρά χρώματα, όπως το μπλε και το μωβ, αποπνέουν έναν πιο σοβαρό και ήσυχο τόνο. Εκτός από το πώς θέλετε να κινηθείτε και τι στυλ θα έχετε στη διακόσμηση και τα έπιπλα του φαρμακείου σας, καλό είναι να λάβετε υπόψη και τα χρώματα που υπάρχουν στο logo της επιχείρησης.

Άψογη οργάνωση

Τα έπιπλα στα φαρμακεία βοηθούν και στην αποτελεσματική οργάνωση των προϊόντων, ώστε ο πελάτης να περιμένει όσο το δυνατόν λιγότερο. Θα πρέπει να υπάρχουν σταντ και γόνδολες που θα αναδεικνύουν τα προϊόντα που θέλετε να προωθήσετε, όμως κομβικό ρόλο παίζει και η οργάνωση της συρταριέρας για όλα τα φάρμακα, κάτι που επιτρέπει στην άμεση εξυπηρέτηση των πελατών, ακόμα και όταν υπάρχει συνωστισμός μέσα στο φαρμακείο.

5 tips για αγορές